20 mai 2015

"Kuidas luua tüdrukut" C. Moran

Vastus on - ise, ikka ise.

Kummaline ja omamoodi raamat, mis mulle isegi sümpatiseeris. No Morani mahlakas ja lõikavalt aus stiil on mulle varemgi meeldinud, ent selle vaheda olemisega on nagu ikka see häda, et see kas meeldib või ei meeldi üldse. See siin, kuigi reklaamitud pigem noortekana, on sama portsu otsas. Ma usun, et leidub küllaga neid, kellele see EI passi kohe mitte. Ma heameelega soovitaks seda ka teismeliste vanematele lugeda, sest ega kohati oligi tunne, et see on pigem neile mõeldud. Siis aga keeras autor jälle fookuse noortele endile. Selline kord ühele-kord teisale suunatud raamat.
 
Ent kui roppustest ja ohtrast seksist mööda vaadata, siis... on see julge ja aus pilguheit ühe mõttetult mahajäänud linna kehvades oludes elava perekonna noore võsukese sisemaailma. Ilmselt äärmiselt autobiograafiline, ma kahtlustan, kuigi pole seda kuskilt kontrollinud.
 
Kaanepilt ja tagakaanetekst on muide eksitavad või igatahes mitte sisu edasiandvad.

1 kommentaar:

  1. Ma arvan, et see raamat huvitabki siis, kui oled eelnevalt Caitlin Morani fänn. Ma sain ka aru, et ta kirjutas ikka põhimõtteliselt autobiograafia, muutes ära mõned detailid ja nimed. Minu jaoks oli just põnev näha, kuidas ta kujunes selleks, kes ta praegu on.

    VastaKustuta